tisdag 11 maj 2010

Permis

Jag har haft permission i snart ett dygn, ska tillbaka till avdelningen vid fyra/fem-tiden. Jag har gått upp 2 kg sedan jag lade in mig. Det är bara så vidrigt! Men jag ska ha mens snart så allt är inte fett, ca hälften borde vara vatten. Det är förstås ändå oacceptabelt. + 0,5 kg i veckan - uääck! Jag måste utforma någon sorts plan innan jag åker tillbaks. Lunch och middag slipper jag nog inte undan, men eftermiddagsfikat och kvällsfikat tar en ju själv så det behöver jag inte äta av. Frukost får jag ändå inte äta de dagar jag får behandling (en måste fasta i 12 h innan narkosen, inte ens vatten är tillåtet) så det har jag i princip vant mig av med.
Jag borde förstås gå ut och röra på mig mer, men jag pallar helt enkelt inte. Jag är inte säker på om jag ens vill leva längre.

Här är mina siffror. Läs och förfasas:

H: 170 cm
CW: 59,0 kg
BMI: 20,4
HW: 79 kg (05)
LW: 51,7 kg (06)
STG: 55 kg, 53 kg, 52 kg, 51 kg, 50 kg
LTG: 49 kg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar