måndag 26 april 2010

Hej på er!


Det är ju riktigt kul att ha en sådan här blogg! Ana-träffen idag var fett pepp. Vi måste ha promenerat aktivt i minst 2 h ihop och jag promenerade sedan 1 h på väg hem. Jag borde ha förbränt minst 600 kcal på det för jag går rätt fort. Så jag kände för att avvika från planen jag satte upp igår och äta en ordentlig middag.

Frukost:
1 banan 100 kcal
1 glas juice 118 kcal
Lunch:
1 liten sojalatte ca 120 kcal
1/2 skiva apelsin, orka räkna
Middag:
2 avokador m. citronkoncentrat 360 kcal (orka räkna citronen)
Efterrätt:
2 små soygurts 178 kcal

Summa: 876 kcal

Alltså: Promenaderna + den basala förbränningen borde sätta mig på typ -800 kcal idag. Det ideala är -1000 kcal, men en får väl tänka i snitt. Kan försöka med -1200 kcal imorgon. :)

Nu ska jag hänga på Facebook en stund, sedan ett avsnitt Law & Order: SVU och sedan sova.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar